Tid

Nu vare länge sen jag skrev något. Har inte hunnit med mig. Det har hänt så mycket så jag har inte kunnat skriva. Men nu har jag en lugn stund. :) Har praktik på peab asfalt nu iaf. Nu i veckan har jag varit på vikingavägen och jobbat. Där har vi schaktat och fixat lite. Det är mycke trafik därså man får se upp :P Till veckan hoppas jag att jag får vara med Kjell och lägga asfalt. Men får väl se vad det blir.

Igår var jag ut med syrran och några till. Det var riktigt trevligt. Det var trevligast på förfesten sen blev jag så full så jag kommer inte ihåg allt. Men de man inte kommer ihåg har inte hänt, eller hur va de? Jag kör på den idag iaf så slipper jag ångesten.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är trött som fan. Har varit hos morfar och städat idag för han har visning på huset imorgon. :) Jag hoppas vi får sälja huset nu så han kan flytta in till stan. Man måste ju passa på att umgås medan man fortfarande har varandra.

Men nu ska jag duscha och fixa lite :) hade bra!

I gave up coffee and cigarettes
I hate to say it hasn't helped me yet
I thought my problems would just disappear
And all my pain would be in yesterday
I poured my booze all down the kitchen drain
And watch my bad habits get flushed away
I thought that would keep my head on straight
And all my pain would be in yesterday
But it's true I'm still blue
But I finally know what to do
I must quit, I must quit you

I thought that if I didn't go and play
The sadness would get bored and go away
I thought that if I didn't go astray
That all my pain would be in yesterday
But it's true I'm still blue
But I finally know what to do
I must quit, I must quit you

I sold my guitar and my piano
I thought that it was these that kept me low
I thought if only I could try and change
That all my pain would be in yesterday
But it's true I'm still blue
But I finally know what to do
I must quit, I must quit you
I must quit, I must quit you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0