Personalfest

Idag har jag varit hos morfar en sväng. Vi var där och träffade mäklarn som skulle hålla i visningen. Sen åkte vi till Galtström och åt medan visningen var. Det var gott med lite fisk och räkor. När vi var klar med de åkte jag och syrran hem och fixade till oss lite snabbt. Sen åkte vi och Emma på personalfest på södraberget.

Vi åt och drack. Sen spelade vi brännboll och lekte en rätt rolig lek ;P Men man ska ju upp på praktiken imorgon så man kunde ju tyvärr inte dricka sig redlös.. vilket skulle behövas nu. Men det var trevligt att träffa alla utan att jobba iaf! :) Man får en annan kontakt när man gör det. Det blir lite roligare att gå och jobba sen också. :)

Men nu måste jag gå och duscha och sen ska jag hoppa i säng. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0