You wonder

Idag har jag haft matteprov. Jo det är sant första dagen efter lovet och vi har självklart matteprov. Blev inte så mycket lov… Men är man så dum att man väljer matte B så får man stå ut som vår mattelärare sa.  Det har han kanske rätt i. Jag tror att det gick ganska bra i alla fall. På tisdag har vi nationellaprov i matte så det är bara fortsätta att plugga. Men när jag har gjort det kommer jag nog inte plugga matte på ett bra tag, kanske det till och med är sista gången i livet jag måste plugga till ett matteprov. Man kan ju alltid hoppas. Men ska inte klaga eftersom lär mig matte ganska fort. :D

Men dagen började med att vi (jag och Dennis) fick gå ut och skotta på skolan i ungefär -30 grader. Vi blev självklart JÄTTE glada över det. Sen hade svenska i ungefär en timme skulle jag tro sen åt vi lunch. Vi fick panerad fisk, potatis och någon konstig sås som jag inte vill ge några kommentarer. Men det gick att äta. ;) Efter lunchen fick vi gå ut och skotta igen. Då var det åtminstone ”bara” typ -25 grader och jag hade fått låna en mössa av Ricky så det var helt okej. Sen gick vi in och hade lite VA med Nisse. Vi gick igenom lite frågor och ett tag körde vi hängagubbe och efter den lektionen kom det efterlängtade matteprovet. 

När jag slutade kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem en sväng sen hämtade vi mamma och åkte och kollade på en ny bil. Efter det åkte vi hem och åt mat vilket var tur för jag var väldigt hungrig då. Sen har jag kollat på tv och tränat lite. Så nu tänkte jag gå och duscha. Sen ska jag tända massa ljus och bara mysa framför tven.

So ‘til the morning breaks go and make your mistakes, don’t be surprised if your heart hurts.
Life is for the living, the forgiving and for leaving town alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0