Turn the ashes into flames Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Idag har jag varit på skolan från 8.30 till 20.00. Dagen började med dekorativmålning B. Där valde jag ut ett träslag som jag ska försöka måla på en vanlig spånplatta. Jag började med att måla grundfärgen idag och ska fortsätta med resten på torsdag. Efter den lektionen hade jag naturkunskap. Vi håller på med miljöfrågor nu och idag gick vi igenom lite till provet som vi snart ska ha. Sen var det lunch.

Efter lunchen så hade vi yrkesteknik. Vi skulle egentligen ha det med Nisse men han var sjuk idag så vi hade Janne istället. Vilket inte gjorde mig någonting. Tycker om att ha Janne. Vi fick iaf städa upp vid en ställning som ska monteras ner snart. Sen fick vi rensa massa bräder på spik. Vi fick sluta vid 2 tiden med det och då vare bara att vänta på att klockan skulle bli 5 så öppethus skulle börja. 

Vi hade öppethus mellan 17-20. Då satt vi anläggare och kokade grus. Eller ja vi ställde in en skål med sand i micron för att få bort all fukt i sanden. Sen hällde vi ner ner sanden i en maskin med olika skikt. Den fick stå och vibrera ett tag sen kollade vi vilka olika kornstorlekar det fanns i sanden och hur mycket det fanns av varje. När vi hade gjort de hade vi inte så mycke mer att göra, men då var klockan typ halv 8 så vi åkte hem då. :)

När jag kom hem pratade jag lite med syrran och kollade lite på tv. Efter ett tag åkte hon hem. Då gick jag upp och kollade på tv och pratade med Emil (som går trä på bygg och är en riktig träskalle hihi) via telefon. Sen när jag pratat klart med han så tog jag en dusch och nu sitter jag här.  

Nu ska jag kolla på scrubs och sen förhoppningsvis sova :) natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0