Naturkunskap med träskallen Emil (och Carro)

I dag har jag varit på skolan som vanligt. Eller ja inte riktigt som vanligt. Hade håltimme på morgonen så började vid 10 men tyckte ändå det var jobbigt att kliva upp. Hade svenska då på morgonen och kollade på en islänsk film. Om man inte ser texten så fattar man inte så värst mycket. ;D Efter den lektionen hade vi lunch och den var väldigt dålig idag måste jag säga! Brukar inte klaga på maten eftersom jag vet hur stressigt det kan vara och att det inte är så lätt att få den bra. Men idag var det så dåligt att jag nästan inte kunde äta den. Täkte nästan resa mig och gå på en gång men tvingade i mig lite så jag klarade resten av dagen.

Efter lunch hade vi Yrkestimme med Godin. Då fick jag stå och blanda betong med martin. Efter den lektinen hade jag typ 2 timmar hål. Så då stod jag först och pratade med murarna och störde dom i deras arbete. Sen följde jag med Emil och Carro på deras naturlektion. Efter det gick jag på matten som jag hade väntat på ett tag. fick reda på att sista provet hade gått bra så nu hänger det på nationella provet :P

Sen åkte jag hem och åt en macka och drack lite te. Efter ett tag kom pappa hem och vi pratade lite sen åkte vi ner på stan och åt middag. Sen hämtade vi mamma på jobbet och åkte ner och kollade på en bio. Syrran var oxå med och kollade. Vi tittade på Luftslottet som sprängdes. Den var bra! kolla på den om du gillar dom andra filmerna! =D

Nu har jag varit hemma ett tag. Ska snart gå och duscha sen ska jag mysa lite framför tven innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag njuta av en ledig dag.

Hoppas alla får en bra kväll!

I'm still in love with who I wish you were

Kommentarer
Postat av: Emil Sjöberg

Tack för det! Mvh träskallen Emil

2010-01-14 @ 22:16:40
URL: http://fiskejakt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0