Angels from the sky

Idag har jag för det mesta tagit det lugnt. Klev upp vid ett tiden då åt jag lite frukost sen skjusade jag ner en viss person på stan. Sen åkte jag hem och duschade och sen var det bara att klä på sig och fixa till sig lite snabbt och åka till farfar och Lotta och äta middag. När vi ändå var där så planerade vi våran fjällresa som vi ska göra i mars.

När jag kom hem så gjorde jag inte så värst mycket. Har kollat på Johan Falk nu på tv. Sen satte jag mig här :) nu ska jag snart vika tvätt och fixa lite till skolan imorgon. Trodde jag skulle ha prov imorgon men vi har fått nytt schema så kommer nog inte ha det :D så lite glad är jag nu. hihi

Något dåligt för idag var att min mobil har gått sönder. Displayen funkar inte. Den är bara svart men det gick att ringa till den ändå. Men det är ju inte så kul om man får sms och inte ser vad det står eller vem det är ifrån. Så nu har jag pappas gamla. Får åka och lämna in den imorgon.

I fredags så var jag med Emelie och hade fredagsmys. Vi åkte och köpte godis och möös framför tven. Olof var oxå med lite. Förmodligen bara för att han blev sugen på vårat godis... ;) I går kväll så var jag med Martin, Madde och Ricky. Vi badade sen kollade vi på en film. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette men den var lite skum. Men den var lite bra med ;P Senare när dom hade åkt blev jag tvingade att se en skräckfilm... så får se om jag kan sova inatt hehe.

Längtar som bara den tills vi ska åka till fjällen vecka 10. Då blir det först en vecka i fjällen med massa skönt folk. Jag hoppas Anne oxå följer med! :D Sen efter den veckan kommer jag fylla 18 på onsdagen så då blire en mini utgång. Sen på fredagen blir det en lite större utgång. Sen på lördagen åker vi till fjällen igen och är där resten av helgen. Det kommer bli kanon det! :D

Men det är ju tyvärr ett bra tag kvar. Får hoppas att tiden går fort men har en känsla av att den inte kommer göra det. ;P Men nu väntar tvätten på mig! ;D ha det bra!

you put me up on a pedestal
I’ve got nowhere to go but down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0