Torsdag

Idag har varit en lång dag. Nu längtar jag efter att sova. Vill sova bort allt nu ett tag och vakna upp glad och lycklig i en värld utan falskhet. Men det kommer väl aldrig hända. Man kan ju inte få allt ;) Man får försöka sköta sitt bara.

Det har inte hänt något nytt idag. Det har varit en vanlig torsdag, men den har varit lång som bara den! :o Men den har varit bra oxå :) har ju min fina amazon <3 som får all min kärlek eller nästan all PVen måste ju oxå få lite ;) hihi längtar tills man har körkort så man kan glida runt lite :D

Har nu börjat få upp värmen i mitt rum så jag slipper frysa inatt :) tänkte snart lägga mig och läsa en bok. Är så stolt över mig själv att jag läser en bok utan att jag måste! ;D Den är ganska bra. En tjej bok om känslor skulle jag nog säga att det är än så länge hehe. Men jag är ju tjej så de passar mig perfekt ;) hihih

Gjorde klar rep.faserna idag. så nu äre sluttestet kvar ;) yeah sen äre bara att nöta! :D haha sen får jag äntligen köra mina pärlor.


Här är min nya pärla! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0