Måndag

Nu är snart måndagen överstökad. Den har gått ganska fort tycker jag. Jag har haft svenska sen efter de gjorde jag idrottsprovet som jag tror gick jätte bra! ;) Efter lunch tänkte jag att jag skulle gå på ett möte om årsboken men Martin ville gå på det ist och det fick han så klart. Men han ringde typ en kvart innan de var slut och ville att jag skulle komma dit och ta ansvar för våran klass. Det slutade med att alla ska skicka sina klassers uppgifter till mig och jag ska sammanställa dom och skicka till hon som ska fixa boken åt oss. Men det blir nog inga problem med det. Sen när boken kommer ut får jag köpa den för halva priset som tack :) Efter det hade jag en 2.5 timmars lektion med Godin. Vi fick kapa brädor, jag kapade två plattor (skulle ha kapat en men den sprack...) sen kapade vi stakpinnar. Efter de fick vi sluta. Då åkte jag hem och åt nudlar och frös i soffan. Slumrade till ett tag sen vaknade jag till när pappa kom hem och började då hosta som bara den. Sen kom mamma hem och vi åkte och handlade mat.

Efter de har jag kollat runt lite på internet och fick veta att vi ska gå på ett friskis och svettis pass nästa idrotts lektion. Vilket jag, av någon konstig andledning, blev ganska glad över. ;D sen försökte jag välja vad jag skulle göra på friluftsdagen men kom inte in på sidan.

Har också kollat på vad jag ska välja till individuella valen nästa år. Jag funderar på att välja konditori men vet inte vad jag ska välja än. Men det skulle vara kul tror jag :) och gott.



Resten av kvällen kommer jag sitta framför tven. Måste nog gå och göra lite te eller något varmt till halsen. Funderar på att ta en banan oxå :P Hade bra så hörs vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0