Glad alla hjärtansdag <3

Idag är det alla hjärtansdag då :) Jag har firat med att städa hela övervåningen utom mamma och pappas rum. Så nu har jag en nybäddad säng att se framemot :) Men första ska jag duscha.

I helgen har jag bara tagit det lugnt. I fredags åt jag middag hos syrran med henne och Sofie. När vi ätit klart kom belinda och sandra dit med. Jag stannade där ett tag men var så trött eftersom jag hade klivit upp klockan halv 5 på morgonen och jobbat innan skolan så jag åkte hem ganska tidigt.
På lördagen var jag på stan en sväng sen åkte jag och jobbade på södrabergets restaurang. Jobbade till 22 på kvällen så då åkte jag hem. Kollade lite på tv sen somnade jag. Vid halv 7 på morgonen kom mamma och sa god natt ;P då hade hon och pappa varit ute och sen hade som suttit hemma och pratat. Dom är rolig dom <3

Nu på kvällen har jag tränat lite till körkortet så det har inte blivit något mys alls idag. Men jag fick ju en ros i förskott på jobbet igår iallafall. Det är ju alltid något ;)

Jag hoppas ni har haft en fin alla hjärtansdag men era nära och kära och att ni får en fin måndag imorgon. Men glöm inte att det är fettisdag på tisdag! :D

God natt! ;)

You were always playing hard,
Never could let down your guard,
You can't win, if you never give in,
To that voice within, saying pick up your chin,
Baby let go of it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0