Flygit förbi

Nu har denna helg flygit förbi. Men jag tycker inte det gör någonting att helgerna flyger förbi så länge veckorna gör det :P Åtminstonde inte fram till vecka 10 :D Då ska jag äntligen få åka till fjällen! längtar som en tok till att få åka slalom och mysa i stugan och självklart till att gå på after ski! Bara 2 veckor kvar nu ;P

Den här helgen har jag jobbat fredag och lördag kväll. På dagarna har jag bara varit hemma och pluggat och tvättat lite typ. Så det har varit en lugn helg. Fick stå i baren lite i fredags på jobbet. Det var jättekul! :D På lördagen vare inte lika kul att jobba men det var helt okej.

I kväll har jag kollat på morden i midsommer sen nu sitter jag här och pratar med lite folk och så. Ska snart krypa ner i min sköna säng och kolla på tv.

Imorgon har jag prov i idrott eller vad man ska säga :P ska ha ett prov om kost, ergonomi, konditon och lite sånna saker. Får hoppas de går bra. Sen har jag bara ett prov till att se framemot den här veckan ;)

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0