Bara en vecka..

Nu är det äntligen bara en vecka kvar tills vi ska åka till fjällen! Det ska bli så skönt att komma iväg ett tag och bara ha lite kul. Sen så sätter allt igång. Veckan efter vi kommer hem fyller jag 18 ;D och på helgen då åker vi till storhogna och då ska vi sitta uppe på hotellet och mysa. Sen ska vi så klart vara i stugan som vi hyr oxå :) men vi blir bara där över helgen men ska vara ledig måndag så vi åker hem då. :)

Sen helgen efter ska Jonna och jag gå ut och ha de mysigt. Vi ska ha en tjejkväll tror jag så jag hoppas att Emma och några till kan vara med. Sen på måndagen åker mamma och pappa till USA och lämnar mig själv i vårt lilla hus. kul... jag är ju inte ett dugg mörkrädd heller. ;) När dom åker börjar min praktik oxå! Kommer vara på PEAB nu i ca 7 veckor (fram till sommarlovet) sen kommer jag vara på mittsverige vatten i ca 8 veckor efter sommarlovet. :D kommer bli kanon det.

I helgen har jag jobbat. Så det har inte hänt allt för mycket. På lördag var jag på namngivning. Det var min lilla tremänning den här gången. Han har namnet Elton Morris Enheim. Det var så fint :)<3 Det var dock bara jag i min familj som kunde gå på de då Jonna jobbade och pappa med. Sen fick dom hjälp att skotta av stalltaket och dom var tvungen att göra det eftersom vi kommer vara borta i flera helger och det var 120 cm snö på taket :P Vi är inte så rädd om stallet men bilarna som står i det är vi ju lite rädda om.

Sitter nu och kollar på OS finalen i hockey. Superspännande! Förlängning nu när USA gjort 2-2 när de var typ 30 sek kvar.

Ha det fint! :) Så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0