bikini på nelly

Min designade bikini på NELLY.COM http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=QmgvJsg1soLznzWYRd9KxFsgAeuOY6rmgNYn53dmeo#bikiniGallery

Har designat en bikini på nelly.com. Eller jag har egentligen designat två men lägger ut den ena här så ni kan rösta :) Rösta på!

Idag har jag kört lite body pump, varit på city och börjat lite försiktigt med teorin. Efter det gick jag bort till traffiq och pratade med Sara och Ingela. :) Nu har jag precis ätit middag och tänkte ta en promenad med trixie. Har ätit massa god mat och chips och godis så måste komma igång med träningen nu :P

Snart kommer mamma och pappa hem! Det ska bli skönt att få hem dom. Har fixat med aåu plats idag. Så jag kommer vara kvar på åkerigrus tills peab har något jobb på gång. Jag pratade med Tomas från peab igår och han sa att jag skulle få vara ute på alnö och jobba när jag börjar där. Dom höll på med nått dagis där tror jag. Så det blir nog bra det! :)

Nä nu vill nog trixie gå ut på en promenad! =) Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0