Kläm-mackor

I kväll ska jag vara med Emelie tror jag :D vi pratade igår om att vi ska dricka saft och göra kläm-mackor som hon kallar det. Jag skulle nog säga toast eller varma mackor men nu kallar vi det kläm-mackor! Idag har jag inte gjort så mycket. Tänkte att jag skulle byta till vinterdäck på epan (som jag tänkt göra nu varje dag sen i söndags...) men bestämde mig för att vänta tills jag kan åka till pappas garage. Så ist så körde jag pappas hjullastare en sväng. Måste träna på att köra den nu för den 6:e november ska jag ta hjullastarkort. Får hoppas jag klarar det.

Igår så var jag med Elina och käkade lunch. Det blev en kycklingsallad på big boy (Y). Sen blev det massa skvaller och prat om allt möjligt. Alltid lika skönt att va med henne. Saknar henne lite ibland :).
Men får hoppas att vi hittar på något till helgen! Då vill jag ha party.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0