what?

Nu är helgen snart slut igen.. men jag måste säga att det har varit en ganska bra helg ändå. I fredags när skolan slutade gick jag och syrran på stan och shoppade. Jag köpte ett linne och en tunika typ, Jonna handlade massa saker... Sen efter det åkte Jonna och hämtade Emma och vi tre åt middag hemma hos Jonna och Richard. Efter det åkte vi på en förfest som vi blev utslängda ifrån. Fråga inte varför vi blev det för det vet jag inte. Så då stod vi sär mitt i stan och visste inte vart vi skulle ta vägen. Då åkte vi till fraktarna en sväng och Jonna och Emma försökte "förfesta" där ist. Sen skjusade jag dom till stadshuset.

När dom var där åkte jag en sväng till ljusta. Sen när jag var på väg hem så ringde Emma och tyckte jag skulle åka till max och äta med dom så då gjorde jag det. Sen åkte jag hem och sov.<3

Idag har jag sovit länge sen har jag jobbat. Det gick bra fast jag trodde det skulle gå åt helvete. Men alla gäster gick därifrån mätta och nöjda. Nu ska jag sova snart för ska upp vid 9 imorgon för vi ska på spa med mamma och pappa. Pappa fick det i farsdagspresent.

Ha det bra och ta det lugnt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0