skolan...

Hyffsat skolless man är nu.. Jag måste göra typ 40 tal i matte innan torsdag och se till att allt fastnar inför provet. Sen måste jag läsa ut en bok tills på torsdag tror jag... eller var det måndag? Sen har jag någon naturuppgift som jag inte fattar för 5 öre. Var inte där på lektionen heller så kan inte fråga vad han mena (Y) :D men vad gör det om 100 år?..

Idag har varit en bra dag. Skolan var lite seg, trodde aldrig dagen skulle ta slut. Tänkte gå på lunch efter första lektionen.. klockan halv 10. men så kan de va! Efter skolan åkte jag hem en sväng och bytte om till träningskläder och åkte och tränade. På vägen ner till träningen så ringde Mickan, för hon hade hört någon låt på radion och tänkte på mig, så efter träningen var hon, jag, emelie och jonas på bio. Vi såg new moon. Den var rätt bra faktiskt :P

Men nu ska jag räkna lite matte sen blir det sussa kudde för mig. Ha det bra! :) kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0