Lång helg

Nu var det ett tag sen jag skrev. Den här helgen skulle ha varit en lång helg men den har gått jätte snabbt! Jag var ledig från skolan hela fredagen och var på gärde och gjorde prover till hjullastarkort, ett teoretiskt och ett praktiskt och jag klarade det! Super nöjd! Sen på kvällen var jag ute och åkte bil. Först åkte jag med Myllo och Milla sen åkte jaag med Elinas kille Hoffe ett tag sen hämtade vi Elina hos Linnea. Vi åkte en liten sväng och fick höra om Elinas öra som det var fullt med vatten i. Sen åkte vi hem.

På lördagen vaknade jag vid 12. Sen åkte Jonna och jag till Sörberge och kollade på maskeradkläder, eftersom jag skulle på maskerad hos Hanna på kvällen. Efter det åkte vi hem och jag fixade till mig lite. Sen åkte vi upp på södra berget och kollade priser på spat där för vi gav pappa en spa dag med oss i farsdagpresent. Så nästa söndag blir spa! Sen skjusade Jonna mig till Hanna och vi åt middag och hade maskerad. Kvällen slutade på subway.

I dag klev jag upp vid 10 och åt frukost. Sen hjälpte jag pappa och flytta massa saker och göra ren sommardäcken. Såg till att min fina PV fick så under tak nu i vinter <3 Sen åkte vi till farfar och åt lunch som mina farbröder lagade till honom. Mysigt och gott! När vi kom hem därifrån så var pappas kusin hemma hos oss för att ge oss en demonstration av en damsugare han säljer. Det slytade med att vi köpte en iaf. (Y) Så imorgon blir det kanske lite städning om jag hinner.

Hoppas ni har haft en bra helg och att ni får en bra dag imorgon! :D

God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0