Internet...

Nu har vårat internet inte fungerat på över en vecka. Det har inte varit så jätte kul men det har gått ändå. Under tiden har jag varit sjuk. Men var bara sjuk typ 2 dagar så det var ingenfara. Sen har jag varit och jobbat med pappa en dag. Då byggde vi en mur och en trappa. Det var skönt att ta en paus från skolan även om det bara var för en dag. Men fick åka till skolan och göra ett prov, men provet gick bra så det var ju lugnt ;P

I dag har jag varit på skolan och gått runt med massa 9or och visat dom vad vi gör på skolan. Det gick bra. Efter det fick jag prova att borra i armeradbetong. Jag borrade lite igår oxå men idag fick vi göra ljusstakar av dom :P Dom blev ganska fräna faktiskt.

Imorgon ska jag på skolan igen och på eftermiddagen ska vi åka på studiebesök på mitt sverige vatten. Det blir nog intressant.

Men nu ska jag fixa lite saker. Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0