Happy

I dag har det varit en bra dag! Började klockan 8.30 med matteprov (okej det kanske inte var så kul men nu äre gjort!) sen hade jag natur och fick veta att vi skulle ha prov nästa tisdag, kanske inte heller så kul men... Efter det hade vi yrkesteknik. Vi göt lite grann sen gick vi igenom arbetskorten och hade klassråd. Efter det slutade vi.

När jag kom hem skrev jag ett protokoll. Sen var jag ut och körde lite traktor och då ringde Elina och tyckte jag skulle följa med henne och träna. Så hon och Hoffe kom och hämtade mig vid halv 8 och vi började träna vid 8. Jag som hade tänkt ta det lungt idag. Men det var skönt att träna. Blir nog inte så skönt imorgon när hela kroppen gör ont men men. What to do??

Så om man bortser från provet och provbeskedet så har det varit en bra dag. :D Happy day

Sen blev jag bjuden på maskerad på lördag. Det var bara det som fattades för att göra dagen perfekt! Nu måste jag bara komma på vad jag ska klä ut mig som... hmm.. kom med förslag?
Sen fick jag veta en annan sak oxå som gjorde mig jätte glad ;)

Men nu ska jag fixa massa tills imorgon! :) ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0