breakeven

Nu äre snart helg! :D Bara en dag kvar. I dag har dagen varit bra. Men blev lite grinig där på slutet men sen blev jag glad igen :) På matten höll jag på att somna.. fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. Sen när vi gick från matten till bygg så hade vi blivit utelåsta. Så vi fick springa upp på storskolan och yra. Men vi fick ju till det tillslut ;)
Jonna kom hit och lagade mat till hela familjen idag ;D var grinig när hon kom oxå för jag var så hungrig. Det kan inte ha varit kul att varit med mig idag ;P

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra... Är ju ganska trött och skulle behöva sova men vill inte sova än ;) Men känner ändå att jag inte orkar göra nått :P jobbit läge...

I morgon kväll ska jag vara med Emma och syrran :) sen ska jag jobba med dom på lördag oxå. Men imorgon blir det nog först middag hemma hos Jonna och Richard sen tror jag det blir krogen för Emma och Jonna. Jag drar nog till Alex då och har lite kul ;) Blir nog bra det tror jag.

Men ni får ha det bäst!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0