You can't break a broken heart



Den här helgen har inte varit värst rolig
. Jag har jobbat både fredag och lördag kväll. Det var roligast att jobba på fredan för då var Emma också där och jobbade :D Men på fredan var hon hemma. Då fick jag klara mig själv. MEn det gick rätt bra ändå.

På dagarna har jag kollat på tv och pluggat. Jag har läst ut boken som vi hade som läxa i svenska. (Y) Den var inte bra men samtidigt inte dålig. Den hade inte ett sånt där budskap som man kan ta vara på och fundera på. Men men nu har jag äntligen läst ut den iaf.  Då blir Ulla glad imorgon! :D

Imorgon har jag prov i VA så har pluggat lite till det oxå :P Sen på tisdag har jag matte prov. Skulle egentligen haft det i torsdags men det hade matteläraren glömt.

Har sett 10 avsnitt av one tree hill sesong 6 oxå :P Så har med andra ord inte haft det allt för roligt den här helgen. Men det har varit skönt att vila lite. Nästa helg kommer jag oxå jobba. Då jobbar jag torsdag, fredag och lördag kväll. Då hoppas jag att Emma är med hela helgen :D Helgen efter det så ska iallafall Emma och jag mysa framför en film. Jag tror Jonna oxå ska vara med.

Nu har jag just duschat ooch ska väl snart sova. Hoppas ni haft en toppen helg! :D ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0