This wasn't how it's supposed to be

Ja nu har julafton flugit förbi och juldagen är snart slut. Julafton var bra. Det gick bra att jobba och sen när jag kom hem så var morfar och gammel morfar kvar och vi öppnade julklapparna. Jag fick en matberedare, smörgåsgrill, vattenkokare, spikmatta, 2 halsband, hårstylingset och en mp3 som jag ska ha när jag tränar :) Det var riktigt nice.

Spikmattan förstår jag mig inte på hur man kan ligga på den och påstå att det är skönt. Jag la ett lakan över och då blev det faktiskt skönt! :) Men utan lakan vare en riktig pina. Den har jag prova idag och nu sitter jag och lyssnar på mp3:n sen så provade jag hårstylingsetet förut så jag har lockigt hår nu :P Det fungerade riktigt bra iaf! :D

När vi öppnat julklapparna åkte morfar och gammel morfar hem ochefter dom åkt åkte Jonna och hämtade Richard och hans brorsa Lars i matfors. Dom kom förbi oss på vägen hem för Jonna och Richard hade en julklapp kvar att öppna som dom fått tsm från mamma och pappa. Det var en tavla med bilar på. Sen blev dom kvar till typ 3 för pappa bjöd på whiskey. Richard satt och halsade den så för han slutade det ganska illa... Men så kan det gå när man dricker med pappa. Jag går bara och väntar på min tur, längtar inte precis.

I dag har jag bara tagit det lugnt och myst framför tven. Sen har jag tvättat och bytt sängkläder. Men har inte gjort några större prestationer. Ätit massa onyttigt har jag oxå gjort. Ojojoj det blir till att träna sen.

Nu tänkte jag kolla på ett avsnitt one three hill sen ska jag nog sova och hoppas att syrran inte super sig redlös ikväll så hon orkar shoppa imorgon ;) man kan ju alltid hoppas hehe.

Ha det bra!

I need you here, not just in my heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0