Kortaste dagen på året

Idag är det den 21 december. Eller ja nu är det den 22 men för en timme sen då. Ändå har dagen varit lång tycker jag. Imorse fick jag skjuss till skolan av Ricky och sen bakade vi pepparkakshus med några andra på skolan. Vi har haft pysseldag på skolan så vi försökte göra ett runt dass men det gick inge bra. Så det slutade med att vi målade en burk brun och sen hede vi på ett tak och en dörr gjord av pepparkaka. Det blev jätte fint! Ska försöka få en bild på den.

Efter skolan så åkte Ricky oh jag in till stan och kollade på julklappar. Men han hittade bara en julklapp där så vi åkte ut till birsta ist. På vägen ut såg vi Carro och Linnéa så vi plockade upp dom och skjusade dom dit dom skulle. Sen åkte vi på rusta. Där hittade han en julklapp. Sen åkte vi hem och fick stå i kö vid motorvägen ett bra tag efter som det var några som inte kunde köra i det här underbara vädret ;)

Men tillslut kom jaag äntligen hem. Då gick jag och satte mig i soffan och somnade i någon timme. Det var riktigt skönt. Efter det har jag ätit, duschat och kollat på tv :P haft en riktig myskväll.

Nu tror jag det börjar bli dags för mig att sova. Har sista dagen i skolan imorgon. Ska kolla på något i aulan och sen ska jag ner på bygg och äta tårta. Sen är det äntligen LOV! :D

Men nu äre nattinatti! ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0