Julmys

Dagen har varit bra. Har varit i skolan. Första lektionen var idrott, som Davve höll i. Det blev innebandy och det är inte min favortisport. Men det var rätt kul ändå. :) Efter idrotten hade vi lunch och efter det har vi yrkesteknik med Godin. Vi var ute i anläggningshuset och fortsatte att sätta upp en bro som vi börjat med. Efter det hade vi Nisse en lektion. Sen fick vi sluta.

Efter skolan hade jag tänkt att jag skulle åka och träna men åkte och handlade julklappar med syrran istället :) Sen åkte vi hem till henne och slog in dom. Efter det åkte jag hem och åt en sen middag och slog in lite mer julklappar.

Nu är det nog dags för mig att sova. Vart helt plötsligt på lite dåligt humör så tänkte försöka sova bort det och hoppas på att jag orkar kliva upp imorgon.

På fredag ska jag vara med Emma och syrran och ha fredagsmys <3 oftast jobbar vi bara när vi är med varandra men den här helgen ska vi ha julmys ist :) Både på fredag och söndag. Sen på lördag blir det julmys med Stina ;) Så kanske man får lite julstämning iaf.

Imorgon ska jag försöka hinna med att träna body combat efter skolan. Den börjar 17 och jag slutar 16.25 så jag tror jag ska hinna. :D

Ha det bra! Hör av er om ni vill vara med på julmyset någon dag!
God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0