Julen

Nu börjar julen närma sig! På söndag är det redan andra advent. Tiden går fort när man har roligt! :P Nu måste man ut och köpa julklappar. Vet inte vad jag ska köpa riktigt än men kommer nog på något ;)

På skolan rullar allt på. Hinner inte med allt som ska hända nu men det ordnar sig nog. Vi skulle ha haft matteprov idag men det hade läraren glömt bort. Men det var skönt att få en extra lektion att gå igenom det lite. Vi håller på med geometri och andragradsekvationer nu så det behövdes! :)

Efter skolan så började jag kolla på one tree hill säsong 6, den var bra nu i början iaf :) Sen har jag pluggat svenska, VA och natur. Måste fortsätta läsa en bok som ska vara utläst på måndag. Nu har jag just duschat och ska snart torka håret. Sen blir det nog sängen.

Ska vara ensam hemma hela helgen för mamma, pappa och syrran ska åka till stockholm när jag ska vara hemma och jobba. Det känns ju kul ;)

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vänta till säsong 7, den är hur bra som helst! :D

2009-12-04 @ 12:50:26
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0