förväntan

Ooo denna natt. Full av förväntan. Barn som inte kan sova, vuxna somstressar ihjäl sig för att hinna med allt. Ojojoj... Man blir ju trött av att bara tänka på det. Men för mig är det ganska lugnt. Lite för lugnt. Jag kommer kunna sova gott inatt också. Allt är fixat inför morgondagen. Är inte så förväntansfull för jag vet ungefär vad som kommer hända. Jag kommer vakna när jag vaknar eller när någon god själ väcker mig. Sen kommer jag äta frukost och göra min i ordning för att åka och äta lunch med släkten. Sen börjar jag jobba vid 16 och kommer sluta 21. Då åker jag hem och där kommer mamma och pappa vara och kolla på tv eller nått. Förhoppningsvis är morfar kvar också. Sen äre bara gå och lägga sig :)

På juldan har jag inget planerat än så länge men jag hoppas att vi tar och hittar på något då :P men det ordnar sig nog ;)

Jag hoppas att ni får en underbar jul! Kramar Julia "Kullpi" Enheim ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0