Beat It... no extra mom here

Dagen har varit kort med ändå lång :) Skoldagen blev ganska kort. Jag började 10.10 och slutade 13.10 det var nice. Efter skolan åkte jag till Traffiq och satt och pratade med Sara i typ 3 timmar tro jag. Men gjorde en fas oxå så lite nytta gjorde jag ;) Sen åkte jag och tränade. Hade ju tänkt gå på Body combat men det visade sig att det inte var något idag så det blev gymmet ist. Där träffade jag Dennis som går i min klass :P Han var där och pumpade ;)

Efter det åkte jag hem och lagade middag till mig själv. Det blev potatis, prinskorvar och köttbullar :D Det var riktigt gott. Sen har jag bara kollat på tv och fryst :P Men nu ska jag krypa ner under täcket och värma mig. :)

Jag har en gång sagt att jag älskar dig och jag menade det verkligen. Men bara för att jag älskar dig så kan jag inte förlåta det du gjort. Det funkar inte så.

Ha en bra kväll! Får se om jag hinner skriva något imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0